AKCE: Registrujte se a SLEVA 5% je Vaše!

SP 10 H AVR - elektrocentrála honda s podvozkem

Kód: 1774
Neohodnoceno
Značka: Honda
131 990 Kč 109 083 Kč bez DPH 131 990 Kč / 1 ks
3-5 dní
Můžeme doručit do:
05.03.2024

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují silnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu k napájení elektromotorů, svařovacích agregátů či velkých jednofázových spotřebičů. Tato vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" SP 10 H AVR má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý a výkonný dvouválcový motor a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu. Díky AVR je elektrocentrála vhodná pro napájení i spotřebičů citlivějších na kvalitu napájecího proudu.

Detailní informace

Vyzveněte u nás na prodejně
Kamenná prodejna
vyzvedněte si zboží osobně
možnost zapůjčení
Půjčovna
vybrané produkty k zapůjčení
Osobní přístup
Osobní přístup
individuální cenová nabídka
serfvis
Servis
zajistíme i následný servis

Detailní popis produktu

Elektrocentrála SP 10 H AVR: model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.        

NEJVĚTŠÍ JEDNOFÁZOVKA S AVR NA TRHU

Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů nebo spotřebičů citlivějších na kvalitu napájecího proudu. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "10 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX630, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Doplňkové parametry

Kategorie: Elektrocentrály HONDA
Hmotnost: 135 kg
výkon alternátoru (VA): 10 000
Jmenovitý proud (A): 43,5 A
napětí / kmitočet: 230V/50Hz
regulace napětí: AVR
motor: HONDA GX630
objem palivové nádrže: Kanystr 20 l
startování: Elektrické
elektrické krytí: IP23
hlučnost (A): 96 dB
zásuvky 230V: 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V)
Hmotnost: 135 Kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole: